Strona główna > firefox, google, pozycjonowanie, przeglądarki internetowe, sem, seo, webmastering > Firefox zmiana standardowych ustawień wyszukiwarki

Firefox zmiana standardowych ustawień wyszukiwarki

6 Październik 2008 Dodaj komentarz Go to comments

Ostatnio, potrzebowałem zmienić standardowe ustawienia wyszukiwarki w Firefox 3. Dokładnie chodziło o wyszukiwarkę Google. Niestety u mnie po zainstalowaniu przeglądarki gdy wpisywałem szukaną frazę w okienku firefoxa, otrzymywałem wyniki z Google.com. Częściej korzystam z Google.pl i na tej wyszukiwarce mi zależało. Trochę ciężko mi było doszukać się dodatkowej wyszukiwarki do zainstalowania, te co znalazłem, nie chciały się instalować. Ostatecznie znalazłem sposób (działa też w Firefox 2). Poniżej przedstawiam jak się z tym uporać.

Należy odnaleźć katalog w którym zainstalowana jest przeglądarka Firefox, przykładowo C:\Program Files\Mozilla Firefox\, następnie przechodzimy do folderu „searchplugins” i tam odszukujemy plik google.src. Należy go otworzyć do edycji i zmienić następujący ciąg znaków:

action=”http://www.google.com/search”

na

action=”http://www.google.pl/search”

lub na inną wyszukiwarkę Google jakiej używamy.

  1. Sylwia Dudzik
    12 Grudzień 2011 o 17:58

    Ja tego nie umiem zrobić…..ciągle mi wyskakuje : ,,NIE MA TAKIEGO PROGRAMU!”

  2. Karol Mental
    12 Grudzień 2011 o 18:01

    Cytuję wypowiedź Sylwii Dudzik :
    Ja tego nie umiem zrobić…..ciągle mi wyskakuje : ,,NIE MA TAKIEGO PROGRAMU!”

    Moja odpowiedź :
    Najwyraźniej nie masz zainstalowanego tego programu!!!!!

    Pozdrowienia dla Bartłomieja Speth:*

  1. No trackbacks yet.

Dodaj komentarz

Follow

Otrzymuj każdy nowy wpis na swoją skrzynkę e-mail.

Join 88 other followers

